Hej allesammans!

Datumet: 2008-06-17 Tiden: 19:00:47


Kvällen igår blev riktigt sen och kom inte upp förrns klockan 12 imorse. Ångest? Ja, lite faktiskt. Men jag sprang iaf inte upp ur sängen, haha. Hur som helst så åt vi lunch och kolla på resor och tiden gled iväg så snabbt så vi hann inte så mycket mer för då var de dags för mig att gå till jobbet.

Det var ju sista dagen där för mig idag. Tjejerna och jag gick och köpte glass och så tog vi det bara lugnt. Deras mamma kom hem rätt tidigt och vi satt och pratade lite fram tills dess att jag skulle gå. Sa iaf att de kunde höra av sig om de någon gång blev akut så kommer nog träffa tjejerna igen sen :)
Söta som de är gav det mig ett kort på tjejerna där de tackade för tiden jag jobbat hos dem, samt ett presentkort på H&M för 300 kronor, härligt värre.

Nu ska jag dona lite med design.
Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0