hej allesammans!

Datumet: 2008-06-21 Tiden: 17:36:55

Hoppas ni har haft en bra midsommar, min var toppen!
Idag är jag lite halvseg i kroppen och har mest latat mig hemma, förutom när jag gick och åt persisk mat till frukost - så ljuvligt! Nu sitter jag iaf och laddar upp bilderna från gårdagen så de kommer upp här på bloggen inom kort :)

Fick det underbara beskedet om att Sam fick tag på en bil att hyra åt oss till på måndag då vi ska bila ner till Halmstad tillsammans. Måste nästan börja packa idag och imorgon blir det tid för att handla picknicken till resan och allt annat sådant småpyssel :) Ska även se till att fixa lite musik som vi kommer kunna ha på väg ner och hem.
Ser så sjukt mycket fram emot detta! Vi kommer vara borta från mån-tors.

Nu ska jag fixa med bilderna.
Håll ögonen öppna.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0