hej på er :)

Datumet: 2008-06-16 Tiden: 13:46:25


Ne, jag har faktiskt inte sovit fram tills nu :) Har gjort lite nytta bara helt enkelt och det tog längre tid än vad jag trodde att de skulle ta! Snart ska jag köra igång med cirkelövningarna och käka lite lunch därfter. Vid halv 4 ska jag till jobbet..

Och det där med jobbet.. jag ska sluta. Min sista dag är imorgon och då ska jag ta med tjejerna ut och äta glass, om vädret är lovande dvs. Jag kände helt enkelt att detta inte passade för mig, av en del olika anledningar. Men allt är fixat och klar iaf och nu känns det bättre än någonsin!

Ska som sagt träna nu, men jag hinner nog med något inlägg till innan jag sticker iväg :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0