Kycklingsallad och shopping

Datumet: 2008-06-30 Tiden: 22:26:37

Begav ju mig till Välligby Centrum med Nicole. Där hittade jag både en blusliknande topp från Sisters och BH från H&M. Senare i Kista köpte jag en till BH från H&M och även ett par jeans inne på Sisters som jag får om två dagar (de skulle sy upp dem först) Så underbart att jag hittade de jeansen! Har så förbaskat svårt att hitta jeans som passar mig och nu har jag även insett att TopShop jeansen sitter bra på mig så jag är mer eller mindre överlycklig då detta har varit ett stort problem för mig!

Vi tog även en sallad ihop på levinskys och inte långt efter det gick vi skillda vägar och nu sitter jag här i pojkvännens kök och ska snart baka en morotskaka :) Mums. Det är ju trots allt semester!

Kram på er och ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0