Mer pengaspenderande än jag anade

Datumet: 2008-06-01 Tiden: 22:49:36

Hej på er :)

Skulle ju förbi Kista med pojkvännen och kolla på skorna som jag förälskat mig i. Och jag köpte dem! Japp det gjorde jag, underbara skor. Nu sitter jag med dem på fötterna för att försäkra mig om att de är bekväma. Tycker de är hur klockrena som helst, bara ett problem: Inte helt gjorda på skinn. Anledningen till att jag vill ha skinn på mina skor just nu är för att de ger minst skavsår då de är anpassningsbara + att de andas mer än syntes. Så ja, jag måste prova på dem lite innan jag bestämmer mig. Vill verkligen behålla dem.

 

Hur som helst så var jag och Sam tvugna att kika lite på rean på JC. Sam hittade både två par jeans och en skjorta. Själv hittade jag inga jeans - som vanligt dåda. Har jätte svårt att hitta jeans som sitter bra på mig. Känner du igen problemet? Man letar och testar och tar minst med sig 10 par in i omklädningsrummet. Men icke sa nicke, de passar inte.
Hitta ett par, de verkade sitta bra men var för stora, förvånad? Och självklart fanns inte en mindre storlek.

 

Hittade dock en underbar rutig skjorta på barnavdelningen. Var riktigt fin på också. Sen lyckades jag få med mig ett läderskärp. Ett sådant där vanligt som är en måste sak i garderoben för jeans som inte vill stanna på sin plats.
Vi åt mat, och tog en fika också, där i Kista. Mysigt :)

Nu ska jag försöka plugga, eller sova. Har inte riktigt bestämt mig än ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0