Seg som deg

Datumet: 2008-06-15 Tiden: 16:16:15

Jag och Mamma tog en promenad till Kista Centrum för att gå till apoteket och leta efter en sverige tröja för mig. Det blev dock ingen Sverigetröja men jag hittade ett par skor :)) Ett par svarta pumps, helskinn, från Dinsko. Tur som jag har var de på rea och kostade endast 149 kronor. Ibland känner jag mig rikitgt stolt över mig och mina kap! Bild kommer på detta sen.

Till min förvånad hörde jag mitt namn ropas av en väldigt välbekant röst när jag skulle in på apoteket. När jag vände mig om ser jag att det är pojkvännen själv som stog där och hojta. Han har varit med sina vänner på landet i helgen och skulle inte komma hem förrns ikväll, så jag blev allt chockad vill jag lova. Fick dock reda på att de hade bestämt sig för att åka tillbaka till landet och spendera en till natt där för att kunna äta upp allt de handlat med sig, haha.
Denna korta stund fick mig dock att börja sakna min sötnos riktigt ordentligt!

I övrigt är jag riktigt seg i kroppen. Känns som de flesta av mina rörelser är ansträngande, fast ändå inte. Svårt att beskriva känslan, men har man varit med om den så förstår man. Samtidigt som denna känsla strör runt i kroppen känner jag mig även riktigt pillrig. Vill göra massa nytta och små plock, får se vad det blir av den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0