Sometimes..

Datumet: 2008-06-27 Tiden: 14:59:50

Tjenixen!
Är fortfarande kvar hos pojkvännen. Har hjälpt honom att raka skallen. Måste säga att jag känner mig riktigt nöjd över min insats! Nu sitter jag och väntar på maten som han håller på att fixa och då tänkte jag slänga in ett inlägg här.
Har fortfarande inte funnit en resa som passar min plånbok och det svider. Vet inte om det är pga detta som jag går och irriterar mig och känner mig störd över det mesta. Larvigt egentligen då jag vet att hur det än blir med resan så kommer min och pojkvännens vecka tillsammans bli super på ett eller annat sätt.

Glömde bort att ladda upp bilderna i allt mitt letande igår. Ska försöka lägga in dem senare idag.
Skriver mer då!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Diana

jaså? hade du det bra i halmstad då?

2008-06-27 @ 21:31:24
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0