Sov så gott

Datumet: 2008-06-29 Tiden: 01:56:15



Själv så kan jag bara lova att jag ska försöka. Min näsa är jobbigt täppt nämligen. Fast egentligen så kanske det inte spelar någon större roll då jag sover med öppen mun. Hur som helst så har jag turen att ha pojkvännen här i natt. Han kom hem till mig strax efter det att jag kommit hem från bion, som jag för övrigt tyckte var riktigt bra!, och snart ska vi krypa ner i soffan och kolla på film. Kan med ganska stor säkerhet säga att själva kollandet kommer skötas utav honom då jag just nu känner mig förbaskat trött!

Dagens klädsel bestod utav en svart tubklänning(uppvikt) från Forever21, skor från Dinsko och leggins från H&M.

God natt och dröm sött iaf :)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; no problem ;)

2008-06-29 @ 12:28:06
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Diana

snygg outfit!

2008-06-29 @ 17:49:23
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0