Studentfotografier

Datumet: 2008-06-07 Tiden: 14:17:53

På underbara syster Sandra :)
 
   

Det var helt klart en toppendag, och jag gjorde verkligen allt för att få min syster att känna detsamma. Det uppstod en del problem vill jag lova, men med allas underbara stöd och hjälp så kunde vi ge min fina syster den student hon förtjänade. Tårarna föll på både henne och mig när hon kom springandes mot oss efter att ha sprungit ut från sin skola för sista gången. Det var en känslomässig situtation vill jag lova. Men nu är hon klar med skolan iaf, och jag är så stolt för att hon har klarat av det! STORT grattis till dig syster min!

När tiden gav oss tillåtelse så blev det även lite bilder på mig, Sam och Nicole :)
   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack min käraste syster för allt. Du är bäst!

Älskar dig!

2008-06-09 @ 17:21:44
URL: http://saaandraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0