Underbara bok!

Datumet: 2008-06-30 Tiden: 12:57:20

God morgon på er läsare :)
Som jag nämde igår så har jag köpt boken "Att älska som en porrstjärna" och den är ju bara hur grym som helst. Jag är inprincip fast. När jag vaknade imorse var boken det första jag vidrörde för att sätta igång läsandet igen. har redan läst 100 sidor trots de få tillfällena jag har haft att läsa sen igår. Den är STARKT rekomenderad.
Hur som helst så var Nicole så ofantligt utråkad att hon kommer hålla mig sällskap här hemma fram tills det att jag drar iväg och träffar Sam för en tripp in till stan, det luktar shopping. Haha.

Har ni för övrigt sätt det underbara väder som är på väg?! Ser ut som att jag får ett par soliga dagar under semestern trots allt och det känns ju underbart!


Kommentarer
Postat av: e m m a

å vad skönt med sol! :D

2008-06-30 @ 20:51:45
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0