We cry tears made of chocolate

Datumet: 2008-06-19 Tiden: 01:13:59

Hej allesammans :)
Helt weird rubrik, jag vet, men jag skyller på klockan.
Riktigt tråkigt att matchen slutade som den gjorde, fy så besviken jag blev! Måste hitta något lag att heja på när det inte är EM eller VM då det är förbaskat skoj om jag får säga det själv! :)
Jag och pojkvännen har precis käkat toast då vi höll på att hungra ihjäl och vi har en film framför oss (och självklart lite snacks på det). Känner mig dock en aning trött så det är dags för mig att piggna till lite! Man vill ju inte sova bort sitt liv..

Kram på er och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Miss0

Mysig blogg du har!



Kul att du är med och tävlar och ger tävlingar en chans till. Jättemånga som är med och vi får se hur det går. Kommer dra en vinnare redan IKVÄLL kl 21.00 då det är midsommar imorgon.



Hoppas du får en bra dag!

2008-06-19 @ 08:31:35
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0