"Avskedsfika"

Datumet: 2008-03-02 Tiden: 19:05:52

Japp, haha. Som rubriken lyder. Sam skulle ta med mig på ett cafe som han hade pratat om, men det visade sig vara stängt. Vi hamnade på cafét i IKEA som var nära till hands :) Vi beställde en varsin latte + mandeltårta + cheescake.

image276

Nu är det nämligen som så att jag istället för att svulla en dag per helg så ska jag hålla mig i tre veckor innan jag smaskar nästa gång! Samt att jag endast får äta cashew en gång per vecka, detta lär väl bli på helgen då. Så detta är lite nya "utmaningar" :) Låter er veta hur det går.

Nu ska jag kolla på top model avsnittet, missade det sist.
Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Cosmic Moose

Jag vet inte varför men det har hänt flera gånger att jag gått in i IKEA bara för att äta eller fika!
Det är absurt! Antar att det beror på att man får för sig att eftersom att IKEA är billigt måste maten där också vara till lämpligt pris.

Lycka till!

2008-03-03 @ 21:04:16
URL: http://rochester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0