Skola

Datumet: 2008-03-03 Tiden: 12:41:23

Hej hopp!

Tänkte bara uppdatera här lite grann. Har precis käkat lunch, kycklingsallad, och ska ha lektion igen om ca 40 minuter. Dock måste jag sätta mig och läsa min bok som jag lovade min lärare när jag tog ut tidigare lunch ;)

Idag stod det Civilrätt, Engelska och Svenska på schemat. Dock visade det sig att vår lärare i svenska och engelska är sjuk så vår juridik lärare är den ansvariga för oss hela dagen. Vår skola ville med andra ord inte ge oss några håltimmar.

Jag och pojkvännen satt igår och diskutera om vad man skulle göra om man vann 144 miljoner. Det roliga är att jag blir så insatt i det hela att jag faktiskt tror att det kommer hända mig! :D

Vad skulle du ha gort med 144 miljoner?

Kram och ha en bra dag :)!

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Jag hade lugnt rest världen runt, som backpacker.. :P O shoppat!! =D

2008-03-03 @ 14:06:23
URL: http://pumpelumpan
Postat av: carolina

Rest till australien!

2008-03-03 @ 18:27:20
URL: http://cheersdarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0