Söndag

Datumet: 2008-03-02 Tiden: 10:35:52

God morgon allesammans!

Det blev dålig uppdatering igår, jag vet. Det min sötnos menade med meddelandet var att han ville vara den som "kom på cafe", eftersom han visste att jag ville. Så vi gick och satte oss på Café 60 och delade på någon bulgur rätt, och sen fikade vi lite på deras godsaker.
Därefter åkte vi hem till mig och spelade monopol med mamma. Jag var dock den första som loosade :( Sen somnade jag till i min säng under en timma, men när pojkvännen sa att han skulle åka hem så följde jag med ändå. Har saknat att sova bredvid honom!

Idag är dansen inställd så jag kanske ska ta ett jympa pass på friskis, och kanske fixa lite på rummet. Annars vet jag faktiskt inte vad som händer. Vad ska ni ha för er?

Notera:
Jag ska börja med nya vanor gällande mat och godis. Ska berätta mer om detta i nästa inlägg, för måste gå nu. Lillebror ska fortsätta med sina spel ;)

kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0