Tisdag

Datumet: 2008-03-04 Tiden: 06:45:33

God morgon allesammans!

Det blev snooze tre gånger för mig innan jag orkade gå upp idag, men nu är jag i alla fall uppe, och så väsentlig var inte den tiden ändå :)
Idag har jag ju simning första lektionen och därefter etik och juridik. Slutar vid 2 iaf, så det är skönt! Jobbar dock vid fyra så det blir egentligen mer som en lång paus. Får se om jag hinner klämma in något där imellan :)

Det blir nog ingen träning ikväll iaf. Kommer nog vara skapligt trött, som vanligt, efter simningen så det kan vara rätt skönt att bara få komma hem och dra sig lite efter jobb och allt. Sen är det ju Gossip Girl och Gynning ikväll!

Vad ska ni ha för er idag?
Kram på er och ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0