Är det underbara vädret tillbaka?

Datumet: 2008-05-21 Tiden: 14:30:12

Hej på er :)

Har verkligen märkt hur min kropp allt mer börjar trotsa mig när jag ska upp på morgonen. Det är som om den stänger ifrån sig all min hjärnas signaler och bara kör sitt eget race. Kom upp iaf, men då fanns det inte tid för bloggning.

Fick gå hem lite tidigare idag för att jobba hemma istället så det var ju rätt skönt om man säger så :) Ska skriva om en religion som heter Falung Gong. Någon som har hört talas om den? Låter ganska ballt iaf!

Kanske hinner med att göra någon design senare, vad sägs om det? :)

Kommentarer
Postat av: bloggsolutions.se

Hej!



Har mailat dina inloggningsuppgifter till mailen du angett.



/Bloggsolutions

2008-05-21 @ 15:22:05
URL: http://bloggsolutions.blogg.se/
Postat av: Kimpa

Yay, en ny design är jag sugen på om det går fint.. inte många bilder denna gången! hehe

Kram

2008-05-21 @ 17:03:43
URL: http://pumpelumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0