Coopertestet avklarat

Datumet: 2008-05-20 Tiden: 10:17:03

God morgon :) Har faktiskt haft gympa precis, coopertestet. Vaknade upp imorse och mådde inte direkt toppen men jag orkade inte skjuta upp det hela så jag körde på. Nu efteråt känner jag mig inte så bra. Illamående och huvudvärk och sådant, men är trots allt glad att jag gjorde det! Hade förbättrat mig från förra terminen också så det känns jäkligt bra.

Hade håltimma efter gympan, och sen lunch. Har ju rättegång efter lunchen där jag ska vara offret, så ska tillbaka till skolan när den börjar vid halv 3. Först ska jag kolla på det nya avsnittet av GG :)

Ha det bra så länge! Dagens outfit kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0