Denna förärliga natt

Datumet: 2008-05-05 Tiden: 17:40:39

Hej allesammans! Inatt var nog en av mina värsta nätter på länge. Kunde inte andas via munnen, som jag vanligtvis gör, då det kicklade och jag började hosta. Sen så passade ingen sovställning mig då min kropp trotsade sömnen i alla. Vet faktiskt inte hur få timmar jag sov, och de jag sov var mer sådära halvsovande.
Hursom så försov jag mig men hann i tid till skolan iaf.

Idag fick jag reda på vad för mål jag ska ha till rättegångsspelet i skolan. Ska vara åklagare mot de tre killarna som rånar en bank i Tusenbröder. Anade att jag skulle få rån, så är inte speciellt förvånad. Ska bli rätt kul iaf, en av de få saker jag ser fram emot i skolan här framöver :)

Var och träffade pojkvännen och hans kompis en snabbis efter skolan och avnjöt solen. Kände verkligen att jag behövde det! Jobbade inte idag nämligen, på grund av hostan. Barn smittas ju så lätt!

Nu ska jag dock plugga som en tok (iaf försöka) men det känns som om huvudvärken är på väg igen, fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0