Det blir inte alltid som man tänkt sig

Datumet: 2008-05-10 Tiden: 14:41:22

Skulle ha åkt ut till min klasskompis M idag borta på Ekerö tillsammans med några vänner. Vi skulle grilla och sola var det planerat. Fick första samtalet av M vid 10 imorse. Sen dess har jag försökt få tag på vännerna. Efter mycket hit och dit och tvek så visade det sig att det inte hade någe busskort. Tråkigt, hade sett fram emot det. Men det är så förbaskat långt till Ekerö så har ingen större lust att åka dit själv, speciellt inte hemvägen.

Hur som helst så var jag och träffaden Nicole en stund nyss, och snart ska familjen grilla kyckling på balkongen så det blir smaskigt. Så har haft lite att göra ändå!

 Är så förbaskat sugen på denna festis dryck. Var i Solna igår och kollade igenom båda mataffärerna, men icke sa nicke. När jag kollade i vår närbutik idag så fanns den inte där heller. Planerar dem på att sluta sälja denna? Eller har jag bara haft otur kanske..

Den är ju så otroligt GOD :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0