En klapp på ryggen skulle sitta fint.

Datumet: 2008-05-14 Tiden: 18:44:12

Ibland är det precis vad som krävs. Någon som ger mig en klapp på ryggen och säger att jag gör bra ifrån mig. För jag gör bra ifrån mig! Jag gör grymt jävla bra ifrån mig. Jag satsar gärnet helt enkelt. Sitter hemma när solen steker som mest utanför fönstret, går hem efter skolan trots att de andra har något skoj på G. Jag satsar verkligen stenhårt i skolan och jag tycker att jag förtjänar lite kredit för det.

Ibland måste man helt enkelt bara se på sig själv och vara stolt för det man åstadkommer.

image365
En dag till på spat som belöning skulle sitta fint!

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: aa jag vet :P

2008-05-14 @ 19:19:56
URL: http://xCinderella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0