En ny design, igen :)

Datumet: 2008-05-12 Tiden: 21:51:56

 --->

Den gamla och den nya designen. Vad tycks? ska jag behålla den nya eller var den gamla bättre? Funderar dock på att fixa lite mer med den nya, men detta var första utkastet iaf :)

Har setat fastklistrad framför Dog whisper nu ett bra tag. Är så otroligt facinerad av Ceasar att jag nästan blir helt stum! Om det blir någon hund för mig längre fram i livet så ska jag defenitivt köpa någon dvd box eller liknande med hans program!

Nu ska jag hoppa i säng för dagen. Ska upp och jogga imorgon på gympan. Blir det som jag tänkt så ska jag jobba runt två sjöar på sammanlagt 5 km, så då behöver jag verkligen all energi jag kan få :) Måste gå upp i tid och äta också så att jag inte får håll!

Hoppas ni sover så gott iaf :) och drömmer sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0