En sista minuten resa för dig och mig

Datumet: 2008-05-14 Tiden: 20:16:28


Dag ut och dag in kan jag sitta och drömma mig bort bland alla dessa underbara sista minuten resor. En resa till Kreta avgår klockan kvart i sju imorgon bitti, och går på otroliga 1793 kronor! Det är ju helt fantastiskt med dessa priser!
Jag och pojkvännen planerar på en av dessa resor när vi båda har ledigt. Och om allt blir som planerat så blir det så också - vi beger oss av på vår första utomlandsresa tillsammans. Kan inte sluta fantisera om hur underbart det kommer vara :) Kan inte sluta längta heller för den delen. Nu är det bara att hålla tummarna för att det blir av också!

Ska du resa någonstanns i sommar?

Kommentarer
Postat av: saray

wow that a great place to spend the summer in!

2008-05-14 @ 20:24:59
URL: http://www.myideaoffashion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0