Farväl Gossip Girl

Datumet: 2008-05-20 Tiden: 19:17:20

Hej på er alla :)
Rättegången gick bra idag. Hade tydligen låtit ganska trovärdig som ett offer, haha. Inget att garva åt egentligen, men med tanke på att jag inte är ett äkta offer så blev det ganska kul att låta trovärdig :)
Kom att tänka på att det inte blir några fler Gossip Girl för mig på ett bra tag. Tycker det är jättetråkigt, faktiskt. Det är sällan jag verkligen fastnar för någon serie, men när jag väl fastnat så är jag verkligen fast.
Vet inte exakt när säsong 2 kommer ut, någon som vet?


Kommentarer
Postat av: ellie

Jag kollar själv inte på gossip girl men jag har sett en massa reklam på tv om att de skulle börja visa en ny säsong någon gång här i veckan, vet inte vilka dagar de går så jag vet inte om det redan har sänds.. Jag tror det går att kolla upp på kanal 5´s hemsida (om det nu går på kanal 5.. harför mig det, men som sagt kollar inte själv så jag e inte säker).

2008-05-21 @ 15:36:04
URL: http://bombelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0