Fredag; God morgon :)

Datumet: 2008-05-09 Tiden: 09:37:54

Vaknade upp vid 7 imorse. Hade lite sovmorgon så det var jätte skönt! Underbart väder är det ute också, så det är ju härligt. Idag har jag prov sista timmen. Får hålla tummarna på att det går bra. Pluggat en del trots allt.

Dessvärre verkar det bli mycket plugg för mig i helgen, inta alls lika kul. Men man får ta det som det kommer helt enkelt. Ikväll ska jag på en tjejkompis 18 års fest iaf, så det ska bli trevligt :)


Är i bibblan nu och skriver. Ska nog leta upp en bra bok till mig. Skönt att ha om det blir något solande på balkongen i helgen, dessutom saknar jag att ha en bok att bära med mig.


Har du något förslag på en bra bok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0