Fy vad irriterande!!!

Datumet: 2008-05-25 Tiden: 16:35:33

Får kruppjuck. Fyfan vad jag hatar sådant här. Har ju setat och skrivit som förberedelser inför rättegången. Gick ner och handla och på väg hem bestämde jag mig för att gå förbi moster snabbt där mamma och lillebror var.
Lillebror skulle hem och spela på datorn och jag sa åt han att spara ner mitt så att inget händer med datorn och vad händer - han sparar inte. När han går ut från sitt spel startas datorn om. Har ingen aning om varför, men något fel gjorde han.

Fy fan vad jag hatar sånt här. Har inte tid att sitta och skriva om mina arbeten!!
Jävla skit!

Kommentarer
Postat av: karro

jodå, jag är gärna med fortfarande :D

kram

2008-05-25 @ 18:16:53
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/
Postat av: Peggy,

:)



-



Gud vad dumt av din lillebror :/

2008-05-25 @ 18:28:55
URL: http://peggypeggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0