God morgon gott folk :)

Datumet: 2008-05-10 Tiden: 10:34:57

Hoppas ni har sovit gott, det har jag!
Hade det riktigt trevligt igår faktiskt. Vi dansade och åt (massa vindruvor) och hade det allmänt mysigt. Kvällens höjdpunkt var nog ändå när E´s pappa bad alla gå ut ur lokalen för att E och hennes mamma skulle få vara ifred en stund efter mammans fina tal :)
Hur som helst så kommer vi ut, och vad tror ni står där?! EN BIL. Och inte vilken typ av bil som helst utan en cabriolet!! Alla ställde sig runt om den för att täcka den och när E kom ut och ögonbindeln åkte av så flyttade vi oss alla från bilen och hennes lillebror som satt i den började tuta. Det där är vad jag kallar en riktig moment. Inte nog med det så fick hon en ny bilstereo med mp3 av sin lillebror! Adu, lycka. Haha

Hur som helst. Vaknade jag upp med pojkvännen imorse. Han började dock jobbet klockan 8 så de två timmarna därefter fick jag spendera ensam i sängen. Slog på tv:n och började kolla på Dr Phil. Det var en debatt om man ska införa lag om att man inte ska få ha häng. Själv tycker jag att en lag är lite överdrivet, men det är verkligen inte snyggt med häng på något sätt.

Vad tycker du om häng? Och vad anser du om laginskaffning om något sådant?

Kommentarer
Postat av: A H R È N

Inte alls snyggt men kanske att överdriva med en lag.
Ha en bra dag, solen väntar =)

2008-05-10 @ 10:36:15
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0