God natt

Datumet: 2008-05-11 Tiden: 22:35:53

Tiden rinner verkligen iväg snabbt. Nu är det en vecka mindre fram till skolans slut. Både längtar och inte inför den dagen. Vill verkligen att jag ska få bra betyg, får jag det så blir det en underbar dag, får jag det inte så blir den inte lika fullt så underbar.

Har iaf varit ute och powerwalkat med Nicole, samt kört cirkelövningar. Behövde de, energin behövde komma ut på något sätt. Nu sitter jag och kollar igenom lagboken en extra gång för att försäkra mig om att jag gjort bra ifrån mig med stämningsansökan. Får hoppas på det!

Håller på och fixar med en ny design också, så håll utkik!
Sov så gott och dröm sött :)

PS:
Nu finns det en ny kategori där inlägget om hur man ska göra för att få en design är placerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0