Ja, jag lever faktiskt :)

Datumet: 2008-05-29 Tiden: 18:48:59

Hej allesammans!
Gårdagen blev inte precis vad jag tänkt mig, men det gjorde inget. Jag och pojkvännen tog en promenad från honom hem till mig (vilket är en promenad på strax över en mil skulle jag tro) och så pluggade vi hemma hos mig tills vi gick och la oss.


Imorse gick jag ner och köpte persisk mat till oss och sen begav vi oss på samma promenad igen. Började sent idag så vi hann det :) Hade naturprovet och det gick super. Sen blev det jobbet efter det.

På promenaden som vi tog idag så såg vi en otroligt söt yorkie. Som vanligt får detta mig att tänka på Elvis (min f.d yorkie). När matten sedan ropar på hunden så ropar hon inget annat än: Elvis. Hur stor är chansen på en skala? Jag gick hur som helst ner i en djup deprission i ca 1 minut, Minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0