Jag erkänner; idag är jag tråkig

Datumet: 2008-05-27 Tiden: 22:32:55

Hej på er!
Jag sitter som fastklistrad framför alla natur böcker och häften och pluggar som ett djur. Detta resulterar i dålig uppdatering och allmänt tråkiga och ointressanta inlägg. Jag har full förståelse för att du håller med!
Provet är inte förrns på torsdag men allt mer börjar sitta som rinnande vatten för mig just nu, och det är jätte skönt! Nu behöver jag inte slita lika mycket imorgon.
Jag ska försöka skriva mer och roligare imorgon, men idag är det tyvärr naturens dag!

Måste bara berätta: Vaknade tio över tolv i natt och kollade runt omkring i rummet. Sam var borta! Det första jag gjorde var att smsa honom "Var är du?" och sen somnade jag om. Ja han var inte där, det vet jag redan. Men faktum var att han inte hade varit där när jag gick och la mig heller! Drömde nog att han sov hos mig eller något så det blev total chock när jag vaknade och han var "borta". Ibland beter jag mig allt konstig när drömmar och sömnen tar över!

Åter till pluggandet. Hörs imorgon!
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: jahaja. då kanske man ska testa de tabletterna då:)

2008-05-28 @ 00:24:03
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0