Jag fick ihop en spanska uppsats trots allt..

Datumet: 2008-05-05 Tiden: 21:46:31

och jag är riktigt stolt över mig själv :) I själva verket ska det ju vara en redovisning, men att starta det med en uppsats känns mycket bättre! Det kommer säkerligen vara några små fel, men en a4 på spanska blev det iaf, och det tycker jag faktiskt att jag kan skryta med! haha. Uppsatsen handlade faktiskt om Sam. Det blev ett enkelt val då jag, som går i steg två, är mest bekant med den typen av texter!

Något annat plugg hann jag inte med, för nu ska jag sova. Måste ta igen gårdagens misslyckade sömn. Mer inlägg från mig blir det imorgon. Har lite saker på g som jag inte kan ta upp förrns det är avklarat. Kanske inte jätte roliga grejer, men ändå.

image336
Hoppas ni sover gott iaf, och drömmer sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0