Livet är underbart!

Datumet: 2008-05-25 Tiden: 10:07:39

God morgon läsare :)

Igår var det verkligen jätte trevligt! Vi satt och grillade fram till ca 8 och sen rörde vi oss in till rådmansgatan och tog en fika på 60. Jag och pojkvännen gjorde mamma sällskap framför shlagern efter det, men det var ju en totalbesvikelse! Känns verkligen som om alla länder neråt har någon slags pakt med varandra, för detta kan väl ändå inte vara möjligt annars? Alla vill typ ha ett vinnarland som ligger nära sitt eget eller något sådant. aja, hur som helst.
Vädret ute är ju underbart så jag ska få i mig lite frukost och sätta mig och plugga på balkongen med naturboken i famnen :)

Snart kommer vinnare upp också för tävlingen om designen. Håll ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0