Mitt internet lever sitt eget liv

Datumet: 2008-05-15 Tiden: 18:28:15

image366Jag skrev ett långt inlägg innan jag gick och åt mat, men det visade sig att mitt internett la av innan inlägget han iväg så aah, nu är den borta :)

Nationella gick väl sådär. I vågor snarare. Vissa delar gick bra, andra inte (?). Ja man vet ju aldrig. Hur som helst så har jag lagat mat till familjen idag. Det blev ost och skink sallad med kidnebönor :) Riktigt smaskigt faktiskt.
Nu måste jag dessvärre sätta mig och plugga på mitt muntilga nationella i svenska till imorgon. Måste fixa till de 5 minuterna!

Ska prata om lögner och ungdomars alkoholdrickande, så får hoppas på att jag får till något bra :)

Det här iaf dagens klädsel. Tröjan är från MQ, leggins från Gina Tricot och diademet är från Forever21.

Nu kallar plikten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0