Oprah

Datumet: 2008-05-20 Tiden: 11:37:02

Ett fantastiskt program. Sällan, om ens någon gång(?), att man blir besviken efter att ha kollat på Oprah, det finns alltid något intressant i programmet. Idag var det om en kvinna och en bok som hon skrivit. Hon hade varit på en resa för att söka sin såkallade "egna sanning". Hon gav tre råd som man kan göra varje dag:

- Skriv ner dagens lyckligaste stund
- Ändra sitt mantra
- Fråga sig själv "What do I really, really, really want?" (lät bättre på engelska, haha)

Ska nog börja med 1 och 3. 2an försöker jag redan med. Ordet kan ha olika betydelser, men för mig så handlar det endast om tankesättet. Att försöka ändra tankesättet för att känna det man vill känna, ungefär :)

Vad har varit din lyckligaste stund idag?


Kommentarer
Postat av: Mauli

Heej tjejen!
Jag mejlade dig bilder och ideer till min blogg för några månader sen, undrar fortfarande hur det går? :) Vi snackade ju om att du skulle va så söt och ordna en ny design till mig. Hör av dig hur det går :) Puss och kram
Malin

2008-05-20 @ 18:31:22
URL: http://www.mwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0