Saknade lilla Elvis

Datumet: 2008-05-16 Tiden: 19:08:59

image369En tjejkompis smsade och frågade vilken ras jag hade på min föredetta hund. Självklart förde detta mina tankar tillbaka på honom.
Det var så mysigt att ha någon som kom och mötte en vid dörren när man kom hem och som alltid var lika glad att träffa en. Kan till och med sakna hans kraffsande i korgen som han höll på med om nätterna, trots att han kunde väcka mig flera gånger. Speciellt så saknar jag hur han alltid ville ta plats när han hamnade utanför

Han är verkligen saknad, men trots det så vet jag att han har det bättre där han är idag. Min söta lilla Elvis!


Kommentarer
Postat av: Maja.

sjukt söt hund

2008-05-16 @ 19:18:39
Postat av: AnnaKK

Så söt! Mmmm, det blir så tomt efter ett husdjur, och det där med att man t o m saknar deras sämre sidor känner jag så väl igen... När jag var liten hade jag förresten en katt som hette Elvis. :-)

2008-05-16 @ 21:32:14
URL: http://handerblandander.blogg.se
Postat av: Felice

cute

2008-05-16 @ 22:01:12
URL: http://felices.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0