Sängmys

Datumet: 2008-05-19 Tiden: 20:48:32

Nu ska jag nog krypa ner i sängen. Måste verkligen se till att vara frisk imorgon. I detta tillfälle uppskattar jag verkligen min nya begangnade TV. Fick den av några vänner till mor min. Det bästa av allt: Den har VHS! Åh mina gamla älskade filmer som bara ligger och dammar i skåpen kommer återupplivas igen! :) Idag ska jag kolla på den söndetittade Föräldrarfällan. Ja den är nog söndertittad om jag minns rätt. Kollade på den gång på gång förr, och ljuder försvann nog också mot slutet. Men det stoppar inte suget!

Hoppas ni sover gott och drömmer sött :)

Kommentarer
Postat av: ellie

Ja det är något med vhs, har alltid tyckt att det är mkt mysigare med det än med dvd trots att ljud och bild är sämre. ^^

2008-05-20 @ 15:18:18
URL: http://bombelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0