Söndag

Datumet: 2008-05-04 Tiden: 10:23:36

image324
Fotograf:
Jag

God morgon allesammans!
Det blev rätt dålig uppdatering igår, men hade himla trevligt ändå. Var ute och grillade tillsammans med Sam och hans vänner. Dessvärre kom vi ut rätt sent så det blev kallt ganska snabbt ;/ men mat fick jag i mig iaf!
Sam och jag rullade hem till mig därefter och kollade på Horton. Riktigt gullig film :) Sen var vi båda så trötta att det var sängen som gällde.

Vad har jag för planer för idag då? Jo jag måste nog plugga lite grann. Egentligen vill jag träna också men har haft något  som har kicklat i halsen och gett mig hosta nu i tre dar snart. Bara inte det är en början på något, för då är träna det sista jag bör göra! Underbart väder har vi ute iaf, så kanske går ut och sätter mig i solen en stund :) Vad ska ni själva ha för er idag?

Kommentarer
Postat av: maria

Fin bild :)

2008-05-05 @ 22:06:19
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0