Time to go to bed

Datumet: 2008-05-18 Tiden: 00:01:06

image371Hoppas er dag har varit lika bra som min. Mötte upp pojkvännen som sagt och vi skulle, enligt honom, till Karlavägen för att han skulle köpa ett munskydd. Jag hade i baktankarna att det han sa var långt ifrån sant och rätt hade jag! På Karlavägen låg nämligen den restaurang han ville ta mig till, go som han är. Vill väl få bort mitt kontroll behov lite på det också tror jag ;) Hur som helst så var det riktigt gott!
Vi rörde oss till hötorget sen för att köpa biljetter och gick och köpte lite godis till bion. Tog en fika på Sandy's gjorde vi med därimellan. Filmen vi såg var "What happens in vegas" och den var riktigt bra faktiskt. Den har fått lite dålig kritik här och var, men kan inte alls hålla med dessa kritiker! Rekomenderas av kim iaf :)


Jag blev rätt chockad.


Snart ska vi bädda ner oss i sängen med, allt godis som vi fortfarande inte har ätit upp och, någon bra film. Sen blir det nog sovtime :)

Dagens klädsel består faktiskt enbart utav kläder från H&M (bortsett från jackan från forever21 och skor från Dinsko, som jag självklart var tvungen att ha på mig utomhus)

God natt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0