Torsdag

Datumet: 2008-05-01 Tiden: 11:47:27

Hej allesammans! 

Vet att det blev otroligt dåligt uppdaterat igår, and I am sorry for that. Jag och pojkvännen var ju inne i stan igår och åt lite glass, kaka och drack chai latte :) Känsliga som vi är båda två orkade vi inte äta upp varken vår gemensamma kaka eller den gemensamma glassen, men gott var det iaf!

Efter stan åkte vi snabbt förbi hem till mig för att fixa något att äta sen skulle vi båda iväg igen. Jag för att träffa mina vänner och han för att träffa sina. Tyvärr var det ju dåligt väder igår så mina vänner grillade under ett tak på ett dagis, och det blev ingen brasa för vår del! Jag, Nicole och Sofia hade inte ens något att grilla, haha. Vi hade sådan beslutsångest att vi endast köpte energidrickor, fulkornschips och en chokladkaka. Smaklig måltid ;)
N och S fick iaf middag serverad på torget här sen och sen blev det film hemma hos mig och Sam kom igen!

"The hills have eyes 2" blev det. Otroligt brutal är det enda jag kan säga. Och efter filmen var jag så trött att jag knappt visste vad jag hette. Men med hjälp av gulliga Sam så kom jag i säng trots allt :)

Nu ska jag fixa lite med bilder, gårdagens och förregårdagen outfit kommer upp snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0