Woke up with my boyfriend

Datumet: 2008-05-18 Tiden: 10:37:45

God morgon :) vaknade för ett tag sen tillsammans med pojkvännen. Han har kilat iväg till jobbet nu och jag åt precis frukost och är redo för att förtsätta med städningen. Inte alls mycket kvar nu så det är skönt.

Tänkte på en sak från igår. Jag och pojkvännen tog de där nybyggda stolarna när vi gick på bion. De kostade 20 kronor extra per person, så det var inte alls farligt. Riktigt behagliga måste jag säga, med räcket som fotstöd framför och justeringsbar "rygg" så att man kunde luta sig bakåt :) Bra jobbat av sf där.

Nu ska jag kila iväg och göra lite nytta, men jag skriver såklart mer senare :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en trevlig dag! :)

2008-05-18 @ 10:38:51
URL: http://femtondejuli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0