My new pair of shoes

Datumet: 2008-10-02 Tiden: 17:16:07



Hej på er :) Igår var jag förbi och köpte skorna ovan. Tycker verkligen att de är döläckra men är ändå lite velig gällande dem. Ska traska runt med dem hemma lite först innan jag bestämmer mig - älskar öppet köp! :) Men visst är de tjusiga? Är nämligen i behov av ett nytt par klackade skor då mina, som jag har till vardags, börjar bli lite för slitna.
Träningspasset var riktigt skönt idag med. Märker dock att jag börjar bli allt mer ovig så ska försöka satsa lite på strechingen, särskilt av benen, så jag blir lite mer vig till vinter eller så ;) Tycker om att vara flexibel nämligen.

Idag blir det middag med massa tjejer från klassen. Vi ska ut och äta på en libanesisk restaurang och det ska bli riktigt mysigt. Vi är ju lediga imorgon men trots det har jag inte planerat en allt för sen kväll, både seg och trött ;P Hörs igen lite senare. Puss o Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: alicia

Fint ,gillar den tjocka klacken

Hur gör man en design till sin blogg jag vill ha en riktigt snygg kan du mejla mig!

[email protected]

2008-10-02 @ 19:17:39
URL: http://aliciawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0