About angry animals

Datumet: 2008-09-21 Tiden: 20:31:03



Jag och mamma stötte ihop med djur likt denna när vi traskade omkring i naturen. De flesta verkade inte ha något emot att bli fotade, bilder på dessa senare, men just denna fnös som bara den! Vet inte om det är så de låter när de säger ifrån, men argsint lät det iaf. Blev faktiskt lite orolig att han skulle sparka sönder staketet och springa efter mig. Lyckligtvis nog sitter jag ju och skriver detta inlägg, vilket innebär att han inte gjorde det!
Jag och mamma har myst upp oss i soffan sen senaste timman och kollat på filmen Dan in real life (=Min brors flickvän). Den är riktigt bra faktiskt. Dock är det paus nu då lillebror precis kommit hem från far sin. Själv har jag sprungit och kollat mailen stup i kvarten. Lite roliga saker på G om jag har tur :) I övrigt mår jag riktigt pissigt. Huvudet värker och halsen likså. Hoppas att det inte håller i sig bara. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0