aches

Datumet: 2008-09-02 Tiden: 20:45:05


Jag har träningsvärk i hela kroppen
. Har jag lagt mig ner och ska sätta mig så känns det verkligen! Men faktum är att detta inte är klagomål, det är mer som att berätta om en underbar dag. Jag älskar nämligen träningsvärk! Så underbart att känna att kroppen fått vad den behöver och låta den berarbete det såhär i efterhand.
Filmen vi såg hette förresten "Little black book" om en tjej som börjar rota i sin pojkvänns förflutna. Tycker den var riktigt underhållande :)

Nu blir det lite kortspel med mamma sen ska jag nog faktiskt placera mig i sängen. Börjar inte förrns tio imorgon, men det är alltid skönt med lite extra sömn!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0