All the colors

Datumet: 2008-09-25 Tiden: 18:43:56



God kväll på er :) Är det inte helt underbart vacker ute med alla färger i träden? Jag tycker det är super fint och faktiskt bland det bästa med hösten! :) Efter skolan idag blev det en tur förbi både solna och kista för att göra lite ärenden och kom hem för endast ca en halvtimma sen. Köpte mig en ny plånbok, rikritgt tjusig :), och gjorde lite ärenden.
Imorgon missade jag ju både Top Model och Heroes så funderar på att kanske se på dem idag och ta dagens någon annan gång, haha. Så slipper man ju missa något! Annars ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig så jag är pigg imorgon ;) Hörs senare! Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Thilda

Du med din kamera och dina bilder borde komma till mig och ta kort på ett träd :) det är jättefint!



Puss på dig!

2008-09-25 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0