Bored..

Datumet: 2008-09-14 Tiden: 14:56:49

Filmen fick ett gott slut faktiskt. Och den var riktigt bra, hela filmen alltså. Nu hjälper jag mamma att steka kyckling och dricker pepsi max. Ganska trist. Ingen av tjejerna kunde ta en fika idag så det blev alltså att bara vara hemma för min del. Å ena sidan är det som om jag har en massa kreativitet i kroppen som vill skapa och göra. Andra delen är den som vill lägga sig i sängen och sova ett tag.
Usch säger jag. Undrar om det har något med att jag inte har några fasta träningar längre? Är det kanske därför min energi känns lägre? Dessutom känns det inte som att jag har så mycket att göra. Lite läxor och sådant, men när det är det ända som finns så känns de nästan ännu jobbigare att ta tag i dem. Jag måste rycka upp mig!

Nu, åter till kycklingarna. Här händer det grejer!

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: vad kul att du tycker det ^^.

2008-09-14 @ 16:32:40
URL: http://nene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0