Dance like nobody is watching

Datumet: 2008-09-27 Tiden: 12:37:53


Jessica och jag igår!

God morgon på er :) Gårdagen var dunder, rakt igenom faktiskt. Hade skit kul och dansade hela tiden! När, den andra, klubben vi var på skulle stängas ner hade man ändå lite energi kvar i kroppen. Söta Sam mötte upp mig sen, trots att klockan var närmare fyra. Kan ju säga att jag somnade ganska gott sen iaf ;)

Idag ska jag iväg in till stan för att möta upp syster min. Vi ska bli upplockade av pappa och Helena och åka iväg för att lyssna på ett möte om den investeringen som vi har gått in i. Tycker det hela är jätte skoj :) Efter ska jag iaf möta upp Sam. Han fyller år snart men vi ska fira hans födelsedag idag. Vad vi ska göra får ni veta senare, då han inte får veta det än ;)

Hoppas ni får en bra dag iaf!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 21:04:46
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0