Here i am :)

Datumet: 2008-09-20 Tiden: 21:31:30

Hej på er! :) Det är ingen bloggtorka som pågår, bara jag som haft lite fullt upp. Nicole kom över igår och vi spelade lite kort innan jag begav mig hem till Sam. Han började vid 8 imorse så vi var uppe redan vid sju. Väl hemma åt jag frukost, såg en film och sedan somnade jag fram till 12, en välbehövd sömn!. Därefter begav jag mig tillsammans med mamma till Willys. Vi hamnade på fel buss så vi fick sitta och invänta vår andra buss i 20 minuter! Ganska drygt när hemresan endast tar 10. Hur som  helst, väl hemma var det bara att göra mig iordning snabbt för att gå iväg och möta Sam. Nu är jag hos honom igen och vi har varit ute och käkat och sett filmen Get smart :) Lite skojj.

Nu ska vi mysa ner oss och, kanske, äta lite gott. Rätt belåten efter bion men någon godisbit kanske slinker ned ;) Hoppas er dag har varit underbar. Sov så gott sen! Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

älskar din blogg:)

2008-09-20 @ 21:40:52
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ja kolla in den bloggen vettja :)

2008-09-20 @ 23:13:52
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0