Home again

Datumet: 2008-09-10 Tiden: 10:33:15

Ja, det var den lektionen! Men fy vilken söt unge hon har fått :) Han var alldeles bedårande. Sen gillar jag min lärare sjukt mycket med så det var riktigt bra att de kunde ordna det såhär med lektionerna.
Sam låg och sov så det vara bara för mig att åka hem efteråt. Nu sitter jag här med en kopp chai latte igen. Det är ju nästintill beroende framkallande!! Nu är iaf soya mjölken slut så det blir paus med det för ett tag efter denna.

Nu funderar jag på att kolla på träningsalternativ lite runt omkring sådär.
Vill verkligen köra igång igen, min kropp skriker efter det!!

Hade tänkt komma med bilder nu men kameran dog så den ligger på laddning. Får se om det kommer något innan jag drar iväg till studentmötet.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0