I slept like an angel

Datumet: 2008-09-14 Tiden: 11:29:44


Denna hade jag på mig igår. En tunika som jag lånat av Nicole. Självklart hade jag ju dubbla strumpbyxor, kofta och halsduk under jackan också - Det var ju svinkallt!

God morgon på er! Självklart blev det Gituarr hero igår, men när det var dags för Borat hade jag redan somnat! Fastnade för någon intressant film som gick på 6:an och somnade till den. Skönt var det iaf, somnade ju i Sams famn :) Nu har Sam kilat iväg till jobbet och jag ska försöka göra lite nytta - plugga. Dessvärre har jag ingen energi. Den har försvunnit och det är inte kul alls. Får försöka arbeta upp den igen!

Hörs senare. Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fint :D

2008-09-14 @ 12:44:39
URL: http://sofie1994.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0