Just smile and be happy

Datumet: 2008-09-03 Tiden: 18:08:36


Minns ni vår goa Karlsson på taket? Detta tak fick mig att tänka på honom och sen är det något speciellt med föremål mot en blå himmel, trots lite moln här och var. Ibland skulle det också vara skönt att ha en propell redo på ryggen när man inte orkar gå, eller när man vill se saker från andra vinklar.. drömma kan man ju.

Jag tyckte faktiskt om denna skoldag. Min ilska för våra matställen fick komma ut på ett kreativt sätt under en diskussion inför elevrådet, och sen har vi sett den grymt grymma filmen V för vandetta som en start grej på diskussioner för FRA lagen som jag tycker är dunder intressant :)

När jag kom hem, senare än väntat, så blev det ut och springa efter lite top model. Just nu mår jag bara toppen. Njuter till fullo... något händer verkligen inom mig när kroppen har fått röra på sig lite. En euforisk känsla i stil med den som släpps lös när jag sjunger och dansar i mitt vardagsrum..

Puss o Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0