one person, two feelings

Datumet: 2008-09-08 Tiden: 17:18:09


Hej på er alla glada! Själv är jag sådär halv glad. Den halvan kan delvis besvaras med bilden här ovan :) En present från Sam som jag fick idag. Vet dock vad det är i då jag var med när han köpte den. Men den fick bli inslagen helt enkelt. Ni ska få se sen vad den innehåller :)

Min icke glada sida tar sin grund i mitt matkort. Jag har nämligen skäl att tro att den är borta. Jag har ringt till den sista restaurangen jag besökte men det ser inte ljust ut där. Det jag dock är osäker över är om den har tappats bort här hemma när jag tömde plånkan inför lördagen. Har dock inte funnit den än :( Hittade ett matkort, men tror det är min gamla spärrade. (Inte första gången detta händer nämligen. Konstigt då jag är lite kontrollfreak.)
Detta suger då det kostar 200 kronor för ett nytt, samt betalning av maten fram tills kortet kommer (kan ta ca 1 vecka). Och just nu är det lite skrammel i plånboken. Aja, får hoppas på att jag hittar den eller att den hittade är den rätta.

Idag blir det plugg,
och kanske lite degis efter det.
Puss o Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0